Welkom op ons reisblog!

3 januari 2014

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    3 januari 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Jaap Weijers:
    3 januari 2014
    Veel plezier en gezondheid gewenst!!! Geniet ervan!
  3. Frank:
    4 januari 2014
    Veel plezier op reis! Ik ben benieuwd naar de verhalen. Ik ga hier thuis gewoon keihard meegenieten! Bon voyage!
  4. Marina:
    4 januari 2014
    Heel veel plezier. Leuk om zo jullie reis te kunnen volgen. Liefs.
  5. Tina:
    5 januari 2014
    Geniet van de reis en pas goed op elkaar. Ik ga jullie volgen. Dikke knuffel
  6. Mathijs:
    7 januari 2014
    Op weg naar het verre Oosten met de trein! Veel plezier jullie 2 en tot in Indonesie?? Grtz! xx
  7. F achterberg:
    7 januari 2014
    Geniet van de reis en als je terug ben heb je een schat aan ervaring voor de rest van je leven liefs van mij
  8. Marian:
    Ha reizigers,

Het was gisteren toch nog gezellig bij het uitzwaaien!
    Een heel goede reis en pas goed op elkaar!

Liefs Marian.
  9. Guust en francie:
    Hoi jeroen en esther.
    vanuit leende wensen wy jullie n hele fyne reis toe.
    geniet ervan saampjes en we gaan zeker jullie wilde avonturen volgen via deze site.groetjesx
  10. Rob en Antoinette:
    Heey wereldreizigers,
    Boedapest is al bereikt hoor ik! De eerste stop, zéér benieuwd wat er nog komen gaat! We gaan t zeker volgen! Heeel veel plezier, succes, bloedmooie ervaringen en veul liefde toegewenst!
    X
  11. Marleen Kroon:
    9 januari 2014
    Heel veel plezier en een goede reis gewenst.
    Marleen
  12. Thea en Bernard:
    9 januari 2014
    Hallo Esther en Jeroen,
    Ondanks het gewicht in jullie backpacks zal het wel een stuk lichter voelen nu jullie echt onderweg zijn.
    Vanuit Sri Lanka heel veel plezier en misschien tot in de Filipijnen?
    Bernard en Thea
  13. Annemarie Frerichs:
    11 januari 2014
    Hallo jullie met z'n tweetjes. Een hele fijne reis gewenst, veel plezier, veel genieten, veel rondkijken en we blijven jullie volgen ..
    Groetjes, Wim en Annemarie
  14. Luz en Adriaan:
    12 januari 2014
    Felice viaje juntos.
    Met foto,s graag dan kan ik Luz laten zien waarom jullie deze reis willen maken. Heel veel plezier samen.